Vrh "A" je na světě

14.09.2010 19:27

Hurá, naše Tirinka je poprvé maminkou!

Zhruba od 3 hodin ráno začala být hodně neklidná, hrabala v bedně, chodila po bytě a hlavně se snažila mne vzbudit a vytáhnout z postele. To se jí samozřejmě podařilo skoro okamžitě, protože jsem na tyhle příznaky čekala. Šly jsme se ven vyčurat a honem zpět do tepla: ona do bedny, já do postele. A za půl hodinky repete. A potom znovu. A znovu. A když už to bylo cca po 10 minutách, tak jsem naznala, že už zůstanu venku z postele a připravím věci na příchod miminek. Podotýkám, že to bylo něco po páté hodině ráno a mně se, vzhledem k mému stavu, zrovna dvakrát nechtělo :-( No ale co už, na štěnda jsem se těšila a přece v tom Tirinku nenchám samotnou. Zatím, co já jsem chystala střídavě snídani a porodní pomůcky, dosáhly Tirinčiny mini loužičky a grcky po bytě stavu nepočitatelnosti. Já nestíhala uklízet, co ona vyzvrátila a ona to naopak opětovně žrala a vyvracela. Fuj :-( No, ale smířila jsem se s tím, že tenhle porod prostě ve sterilní čistotě neproběhne. Někdy během toho všeho nám odešel táta do práce a vstala Anička. Po vyprazdňovací fázi se Tirinka zklidnila a zalehla do bedny. Při posledním venčení mne doběhla. Zatím, co já jsem si bláhově myslela, že dělá louži nebo bobek, ona se vesele rozhodla, že nejlepší místo pro porod je pod jabloní a dala se do tlačení. Když jsem to viděla, popadla jsem ji i s napůl narozeným štěňátkem a běžela jsem s ní domů. Dopadlo to dobře, prcek se narodil v teploučku porodní bedny a Tirinka se začala hned krásně starat. Zbytek dne jsem hlídala tak ostražitě, jak jen to šlo, zapisovala, vážila a fotila štěníky, kteří se narodili. Poslední pupík nám dal dost zabrat: Tirince po fyzické stránce a mně po té psychické. Holčička si dala dost na čas po třech klucích a Tirinka s ní měla hodně trápení, než ji dostala ven. Byla bez plodového obalu a vypadalo to zle. Nechtěla nám naskočit a já už ji málem oplakala. Ale s mou, lehce hysterickou pomocí a Tirinčinou urputnou snahou jsme ji nakonec vskřísili. A o to více se má k životu! Všichni jsou čilí, Tirinka se vzorně stará a mrňousci pěkně sají.

Zůstalo tedy u 4 krásných tricolorních štěňátek, 3 kluci a 1 holčička. Přejeme jim, ať rychle rostou a sílí, ať jsou z nich Bíglíci, jak se patří.  ;-)