Už máme i jména...

29.09.2010 19:32

Maminčina panička, naše člověčí máma nás bedlivě pozoruje a eviduje naše pokroky v růstu a ve vývoji...a také už nám dala jména a každému hned 2! Ta první, to jsou naše domácí, poznávací, aby nám neříkala tak studeně "Áčka" a ta druhá, to jsou jména oficiální. Domácí jména tak nějak vystihují naši povahu, jak se doposud stačila projevit:

A1 neboli Křikloun, Vřískal - no co byste řekli, že mám asi nejvíce ve zvyku? Ano, naříkání, fňukání, kňučení, kňourání a sem tam už to vypadá i na náznaky poštěkávání a povrčávání. Prostě jsem pořád a nejvíce slyšet. Člověčí máma mne podezřívá, že je to proto, že jsem tak trošku lenoch se sám o cokoli snažit a hned volám o pomoc. Ale nenechte se mýlit, to já jen, aby o mně všichni věděli ;-)

A2 neboli Buřtík - tady není potřeba cokoli dodávat. Jen se podívejte na moji váhu a váhu sourozenců, hihi. Je mne pořádný kus chlapa a mám, tomu odpovídající, chuť k jídlu.  Mohlo by se zdát, že se ani ničemu jinému než mlíčku nevěnuji. Ale není to tak úplně pravda! Mám tuze rád svoji sestřičku, možná proto, že je tááák maličká a hubená a taky krásná a moc dobře se nám spolu mazlí. A vedle ní nejvíce vynikne moje mužnost!

A3 neboli Kliďas - jím a spím, s nikým se nevadím, od mámy neutíkám, sourozence netrápím a když mne všichni pošťuchují s zalehávají, tak jdu prostě bokem a dál spím. A hlavně všechno v klidu! Člověčí máma se ale, nevím proč, obává, že klamu tělem a až vyrostu a zabydlím se ve své nové rodině, pak teprve vystrčím růžky a moji lidičci si se mnou užijí tu pravou bíglí legraci. Na to je však pořád času dost. Takže KLID...

A4 neboli Holčička, Maličká, Prďolka.. domácích jmen mám nepočítaně. Bude to nejspíš tím, že jsem jediná holka mezi klukama a ke všemu jsem proti nim až žalostně malá. Člověčí máma se o mne pořád bojí a opatruje mne a hlavně se do mne zamilovala hned při mém narození a tak nějak si nechce moc připustit, že bych i já měla, v ten pravý čas, odejít ke své nové rodině. Ale divte se jí! Co mi chybí do velikosti a váhy, to mám navíc ve snaživosti a živosti. Nesustále se někam plazím, zkoumám celou bednu a už se snažím i dostat se z ní ven. Hlásek mám tedy také dost pronikavý, ale jsem přeci ženská a tak se musím umět ozvat. A víte co ještě? Jsem z naší party jednoznačně nejkrásnější!

 

Naše oficiální jména pomáhal vybírat i člověčí táta a jsou v pravdě poetická. On je totiž zapálený pozorovatel noční oblohy (to byste koukali, co na to má za přístroj!) a tak nám vybrali jména podle hvězd! Samo sebou, že všechna začínají od "A", protože jsme první skvosty nesoucí jméno chovatelské stanice "Dusty Hill". Člověčí máma to všechno i s naším datem narození a spoustou dalších údajů napsala na takový papír, co nese název "Přihláška vrhu", dala do obálky a poslala na jednu důležitou adresu, kde nás oficiálně uznají za příslušníky rasy "Bígl" a vydají nám průkazy původu. Tak a pak z nás budou čistokrevní aristokraté ;-) s rodokmenem. Ale ta jména, ta si necháme ještě chvíli pro sebe..to abyste se měli na co těšit.