První rok života..

27.09.2011 17:37

Tak našim "pupíkům" už je rok. To je dost dlouhá doba na to, aby se naučili spoustu věcí, zažili dost legrace a poznali prima kamarády.

Dlouho jsem tu nepsala žádné novinky, protože i naše lidská část smečky se rozrostla o nového člena a ten mi dává dost zabrat :-)

Ale nemohu přece opomenout první narozeniny odchovanců z Dusty Hill..

..od doby, co psíci opustili náš pelíšek, jsem o každém dostávala více či méně průběžné zprávy. Mohu říci, že klukům se daří dobře, rostou do krásy a hlavně mají smečky, kde se o ně dobře starají. Snad se mi podaří sehnat i nějaká aktuálnější fota.

O kom mohu mluvit podrobně a zmapovat jeho první roček je naše holčička. Rory, ač byla nejslabším článkem vrhu po zdravotní stránce, je více než plnohodnotným členem naší smečky. Vyrostla z ní trošku rozmazlená bíglí pubošice, vyžadující neustále něčí pozornost. Rozhodně nesnáší samotu a dává to dost hlasitě na jevo. Na druhou stranu je velmi oddaná a vděčná, mazlivá a občas až moc vlezlá a neodbytná se své snaze být mi co nejblíž. Už vyrostla z loužičkování doma a i naše noční venčení se smrsklo na pouhé "v deset před spaním a pak až v 7 ráno" :-) K jídlu se má skvěle, tak jako její maminka a drtivá většina bíglů. Je hravá, dokonce ji baví aportovat, i když u toho nevydrží dlouho. Poslušnost zvládne opravdu jen základní: ke mně, sedni, lehni, místo a fuj. Je s ní trochu kříž, protože je bojácná a jankovitá, ale to z toho ještě možná vyroste.

Celkově mohu říci, že první rok byl pro ni více než úspěšným a pro nás všechny také a věřte, že to rozhodně nebyl nudný ani jednoduchý rok.

Přeji Rorýsce i ostatním, ať se jim pořád dobře daří, hlavně ať jsou zdraví psíci i jejich páníci..protože nad to opravdu není.